2007. december 26.

Így ünnepelnek itt

Nalunk tegnap megvolt az unnepseg a nagymamanal (lehettunk vagy 25-en). Este f8-as misere mentunk, a templom itt is tele volt - egy nagyobb erdekesseg volt, hogy a mise vegen a pap megaldotta a kis Jezus szobrokat, amiket a csaladok az otthoni betlehemekbe helyeznek el. A mise utan 11-kor volt a vacsora: most 2 pulykat keszitettek el, plusz volt majonezes sargarepas-ceklas-borsos salata, krumpli, valami vorosboros szosz meg almamartas. Vegulis mindenbol ettem egy kicsit, csak hogy megkostoljam, de a dietazasra valo tekintettel osszessegeben csak repat, ceklat, krumplit meg pulykahust ettem. Utana az unnepseg sokkal inkabb hasonlitott az ujevre nalunk, mint karacsonykor: ejfelkor elkezdodott a petardazas-tuzijatekozas es mindenki mindenkinek boldog karacsonyt kivant. Olyan 1 fele mar kezdtem elegge elfaradni, viszont taxit nem lehetett szerezni, igy vegulis az egyik unokatestver hazafuvarozott minket, kb 2-re ertunk haza.

25-en reggelire ettunk panettone-t forro csokival (en csak vizzel kertem, de ugy nem az igazi), plusz felbontottuk a ket bejglit is. Meg kozben hallgattam az olasz TV-t, ahol az assisi Szt Ferenc templombol kozvetitettek a karacsonyi hangversenyt, ettol egesz karacsonyi hangulatom kerekedett. Utana kineztunk a strandra Katy mamajaval es a gyerekekkel.

A karacsonyi kepeket bal oldalt lehet megnezni, ezt a videot pedig karacsonyi udvozletkent kuldom az egesz csaladnak es minden szorgos blog olvasonak.


Nincsenek megjegyzések: